contacte: anticapitalistes@anticapitalistes.net

Seguir la vida del lloc RSS 2.0

 

Vídeos
Anticapitalistes
 
Xarxes Socials
Anticapitalistes
Organitzacions
Anticapitalistes

 
 
WEBS ALTERNATIVES
 
 
anticapitalistes.net
  
dissabte 30 de juny de 2012 | Manuel
LA VUESA DEUDA NUN LA PAGAMOS. CONTRA LOS RECORTES: XUNIR LES LLUCHES

Izquierda Anticapitalista Asturies

en castellà abaix

La temperatura en Asturies nun dexa de xubir, y nun ye precisamente pola llegada del branu nin de nenguna fola de calor. Pero como nel clima, llega un momentu que l’acumuladura de chorna fai españar la nube.

Les detención de 20 persones na paralización d’un desahuciu en Uvieu, incluyíu’l desanunciáu; l’escape de galipote responsabilidá de la Térmica d’Aboño que va dexar les nueses mariñes con restos de fuel pa nin se sabe cuánto tiempu; el obstinado enfotu del gobiernu del PP n’acabar coles cuenques mineres y colos pocos empleos que se caltienen na zona; trabayadores de Avanzit en fuelga indefinida; empleos amenaciaos en Duro Felguera, Acelor- Mittal, Alcoa, Cristalglas, Suzuki, Crady-Temper,… podría dicise que nun hai empléu en Asturies, sobre’l que nun esista l’amenaza de la so desapaición. La enseñanza y sanidá movilizaes, más lo que nos vien enriba colos axustes anunciaos pol nuevu gobiernu autonómicu del PSOE: 1.000 interinos a la cai, conxelación de la ufierta pública d’empléu y supresión de los incentivos a la xubilación; amás de la vienta de patrimoniu y empreses públiques, menor inversión, xubida d’impuestos autonómicos como les tases de la ITV,...

El nuevu gobiernu del PSOE pretendi llavase la cara diciendo que xuben los impuestos a quien más tienen: un miserable puntu de xubida pa les rentes d’ente 70.000 y 175.000, y, a les rentes cimeres a 175.000 euros, xubirán-yos un puntu y mediu, lo que significa que van pagar un 25,5%. Esta recaldación que nun s’aplicará nin anguaño, nin el que vien, nin siquier dientro de tres año, sinón nel 2015, va suponer 12,5 millones más a les arques asturianes, que se sumaríen al par de millones d’euros derivada de la xubida anunciada del 10% del impuestu del patrimoniu. Esto ye, un total 14,5 millones que saldríen de gravar a les capes adineraes y que nin siquier se recaldarán anguaño. Con éses, hasta los 496 millones que van retayar falten 481 millones… ¿D’ónde van salir? ¿Quién vamos tener que pagalos? Van Recayer otra vegada, nuevamente, sobre los llombos de los trabayadores y trabayadores, sobre los nuesos derechos más elementales y sobre l’empléu. Los de riba entienden asina l’equilibriu na repartida de los recortes. Como siempre, ye xuegu xugáu.

Tal que señalamos en comunicaos anteriores contra los retayos y rescates ye necesariu xunir les lluches, dotanos d’una estratexa común, que caltenga y promueva la autoorganización de cada colectivu y sector, pero dexe vasos comunicantes pa establecer collaboraciones permanentes, coordinación de les acciones, anque namá sía pa evitar entrar en competencia como ta asocediendo de facto, y convocatories unitaries que dexen respuestes contundentes a problemes que tán aniciaos pola mesma causa: una crisis capitalista ensin precedentes que’l gran capital y los sos voceros políticos, pretenden faenos pagar a los y les de baxo.

Los sindicatos mayoritarios y les organizaciones polítiques de la esquierda parlamentaria tienen d’abandonar la política de xestión de la crisis, la crisis non puede xestionase. Los retayos dempués de tanta orxía especulativa son a cencielles inadmitibles, y les organizaciones políticu y sindical minoritaries y antisitémicas tenemos d’asumir la responsabilidá de ponenos d’alcuerdu, de construyir espacios d’unidá sobre la base de too lo que compartimos, que ye muncho más que lo que nun compartimos. Hai de ser asina por fuerza, pos vivimos tiempos históricos que van determinar l’aportar del futuru nes próximes décades. Les posibilidaes d’una gana ante estos brutales ataques van semar un camín difícil de desandar y nun hai más remediu que ponese manes a la obra na reconstrucción de les aliances y de un texíu politicosocial que dexe desenvolver resistencies y lluches actives frente a tanta barbarie y que, inevitablemente, pasen pola territorialidad… Faciendo casu del tópicu: “El movimientu demuéstrase andando”, n’Avilés delles organizaciones tamos empezando esa coordinación, cola iniciativa AVILÉS ESCONTRA LA CRISIS. Dende Esquierda Anticapitalista de Asturies faemos un llamamientu a entamar trabayu de mancomún y siguir estendiendo esti tipu d’iniciatives a toa Asturies. ¡Aportunamos!

CONTRA LOS RETAYOS Y RESCATES: XUNIR LES LLUCHES.

POR UNA FUELGA XENERAL EN ASTURIES

¡¡¡ O. H. P. !!!


Vuestra deuda no la pagamos. Contra los recortes: unir las luchas

La temperatura en Asturies no deja de subir, y no es precisamente por la llegada del verano ni de ninguna ola de calor. Pero como en el clima, llega un momento que la acumulación de bochorno hace estallar la tormenta.

Las detención de 20 personas en la paralización de un desahucio en Uvieu, incluido el desahuciado; el escape de galipote responsabilidad de la Térmica de Aboño que dejará nuestras costas con restos de fuel para ni se sabe cuánto tiempo; el obstinado empeño del gobierno del PP en acabar con las cuencas mineras y con los pocos empleos que se mantienen en la zona; trabajadores de Avanzit en huelga indefinida; empleos amenazados en Duro Felguera, Acelor- Mittal, Alcoa, Cristalglas, Suzuki, Crady-Temper,… podría decirse que no hay empleo en Asturies, sobre el que no exista la amenaza de su desaparición. La enseñanza y sanidad movilizadas, más lo que se nos viene encima con los ajustes anunciados por el nuevo gobierno autonómico del PSOE: 1.000 interinos a la calle, congelación de la oferta pública de empleo y supresión de los incentivos a la jubilación; además de la venta de patrimonio y empresas públicas, menor inversión, subida de impuestos autonómicos como las tasas de la ITV,...

El nuevo gobierno del PSOE pretende lavarse la cara diciendo que suben los impuestos a quienes más tienen: un miserable punto de subida para las rentas de entre 70.000 y 175.000, y, a las rentas superiores a 175.000 euros, les subirán un punto y medio, lo que significa que pagarán un 25,5%. Esta recaudación que no se aplicará ni este año, ni el que viene, ni siquiera dentro de tres años, sino en el 2015, supondrá 12,5 millones más a las arcas asturianas, que se sumarían al par de millones de euros derivada de la subida anunciada del 10% del impuesto del patrimonio. Es decir, un total 14,5 millones que saldrían de gravar a las capas adineradas y que ni siquiera se recaudarán este año. Pues bien, hasta los 496 millones que van a recortar faltan 481 millones… ¿De dónde saldrán? ¿Quiénes tendremos que pagarlos? Recaerán otra vez, nuevamente, sobre las espaldas de los trabajadores y trabajadoras, sobre nuestros derechos más elementales y sobre el empleo. Los de Arriba entienden así el equilibrio en el reparto de los “recortes”. Como siempre, llueve sobre mojado. Tal y como señalamos en comunicados anteriores contra los recortes y rescates es necesario unir las luchas, dotarnos de una estrategia común, que mantenga y promueva la autoorganización de cada colectivo y sector, pero permita vasos comunicantes para establecer colaboraciones permanentes, coordinación de las acciones, aunque sólo sea para evitar entrar en competencia como está sucediendo de facto, y convocatorias unitarias que permitan respuestas contundentes a problemas que están originados por la misma causa: una crisis capitalista sin precedentes que el gran capital y sus voceros políticos, pretenden hacernos pagar a los y las de abajo.

Los sindicatos mayoritarios y las organizaciones políticas de la izquierda parlamentaria deben abandonar la política de gestión de la crisis, la crisis no se puede gestionar. Los recortes después de tanta orgía especulativa son simplemente inadmisibles, y las organizaciones políticas y sindicales minoritarias y antisitémicas debemos asumir la responsabilidad de ponernos de acuerdo, de construir espacios de unidad sobre la base de todo lo que compartimos, que es mucho más que lo que no compartimos. Ha de ser así forzosamente, pues vivimos tiempos históricos que determinarán el devenir del futuro en las próximas décadas. Las posibilidades de una derrota ante estos brutales ataques sembrarán un camino difícil de desandar y no hay más remedio que ponerse manos a la obra en la reconstrucción de las alianzas y de un tejido politicosocial que permita desarrollar resistencias y luchas activas frente a tanta barbarie y que, inevitablemente, pasan por la territorialidad… Haciendo caso del tópico: “El movimiento se demuestra andando”, en Avilés algunas organizaciones estamos empezando esa coordinación, con la iniciativa AVILÉS ESCONTRA LA CRISIS. Desde Izquierda Anticapitalista de Asturies hacemos un llamamiento a emprender trabajo en común y seguir extendiendo este tipo de iniciativas a toda Asturies. ¡Insistimos!

CONTRA LOS RECORTES Y RESCATES: UNIR LAS LUCHAS

POR UNA HUELGA GENERAL EN ASTURIES

¡¡¡ U. H. P. !!!

29/6/2012


A la mateixa secció:


Per la transparència i el control en la gestió dels serveis i recursos municipals de Peter


11 de setembre: la Consulta és irrenunciable! Volem decidir sobre tot!


El Partit Popular de Petrer dissenya el desmantellament el Centre de dia de menors de Salinetes.


Palestina crema davant la mirada impassible d’Occident


PODEM/PODEMOS és un projecte plural


El rei se’n va: que se’n vagin tots! Fora el règim, obrim processos constituents per dedidir-ho tot!


Després de les eleccions europees del 25-M.


Eleccions al Parlament europeu: una veu dels i les de baix per la democràcia, per la ruptura amb la Troica i pel dret a decidir


Ni UE, ni EEUU, ni feixisme. Pau i llibertat per al poble d’Ucraïna


1er de Maig 2014: Repartir el treball i la riquesa, mantenir la independència de classe

Creative Commons License Esta obra est� bajo una licencia de Creative Commons by: miquel garcia -- esranxer@gmail.com